Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Parisuhteet  ~  Minä ja rakkainpani 4v - olenko liian kiltti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 26.10.2006, 22:08  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Nymfotar kirjoitti:
No voi Jummi Sadistinen Mies Very Happy
Sua on onnannut kaikin puolin Heart Pink
Totta kait se ottaa lujille tuollainen juttu - se on varmaa.
(otti se meilläkin ja yhdessä ollaan edelleen)

Itse antaisin siipan häärätä muissa naisissa, kun se ei ole multa millään lailla pois. Hän tekee omat valintansa, enkä minä niihin puutu.

Jokainen miettiköön tahollaan, onko järkevää, jos haluaa olla yksiavioinen , että kannattaako sitä vehdata muiden perässä ja kestääkö oma moraali sen, mitä tekee tai on tekemättä.
Vain itse sen tietää - ei toiset.
Tässä tullaan taas siihen, miten itse määrittelet oman elämäsi


Näin se homma etenee.
Olet oikeassa jälleen kerran. Nimittäin siinä, että olen onnellinen mies. Itse asiassa helvetin onnellinen.
Minulla on uskomaton vaimo, ihania ihmissuhteita, mukava työ ja kertakaikkisen uskomattomat muksut.
Ei mitään tästä ole kuitenkaan tullut ilmaiseksi, uhrauksitta. On ollut tiukkoja paikkoja, välillä on itketty yhdessä ja jatkettu sitten siitä eteenpäin.

Ihmistä ei saa omistaa, eikä edes voi. Sitä ei pidä edes yrittää.

Uhraan mielelläni hitusen mielenrauhastani antaakseni vaimolleni mahdollisuuden nauttia elämästään aviovuoteemme ulkopuolella.
Onnekseni hän sallii saman minulle.

Ja huolimatta kaikesta tästä, seksuaalisesta taustavireessä yhteisessä elämässämme, tunnustan nyt mitä nöyrimmin: vaimoni on ehdottomasti paras rakastajattareni. Heart Pink Häntä minä rakastan yli kaiken, eikä siihen vaikuta se mitä muualla teen.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Minna A
LähetäLähetetty: 29.10.2006, 17:48  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





^ Fantastista että jumaloit vaimoasi !!! Olet onnellinen ja sulla on oikeus olla ylpeä vaimostasi .Suomessa niin harvoin miehet näin tekevät.
Wink
Takaisin alkuun
Profaros
LähetäLähetetty: 4.1.2007, 15:53  Vastaa lainaamalla viestiä
Mielihyvän messias


Liittynyt: 12 Jou 2006
Viestejä: 73

Olisi mielenkiintoista tietää miten Satusetan ja heidän suhteensa oikein kävi, nyt kun aikaakin on jo kulunut.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vakopano
LähetäLähetetty: 6.1.2007, 4:45  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 02 Tam 2007
Viestejä: 12

Totta, mahtoiko temppu kasvattaa heidän suhdettaan, vai oliko se vaan lähtölaukaus liian aikaisin aletun suhteen loppumiselle?

_________________
Hapanta, sanoi kettu pimpistä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 6.1.2007, 12:10  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

Ei hyvä henkinen suhde kaadu mihinkään yhdessä sovittuun seksikokemukseen - kun kyse on aidosta henkisestä yhteydestä ja avoimuudesta. Vaatii tietty tervettä itsetuntoa molemmilta.

Pysyn ymmärtään sun naistasi - joskus kokee vetoa mieheen, joka muuten on ihan eri planeetalta...mut siihen varmaan kannattaa kuitenkin realistisesti varautua, et haluaa sitä toisenkin kerran. Mut sil fyysisellä vetovoimalla ei ole mitään tekemistä hyvän ja avoimen ihmissuhteen kanssa

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vakopano
LähetäLähetetty: 6.1.2007, 13:32  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 02 Tam 2007
Viestejä: 12

Se yhdessä sovittu seksi kokemus voi olla lähtölaskenta hyvästä ja henkisestä suhteesta. Voi olla niin, että jos tuohon kokeiluun ei saisi lupaa, niin se tehtäisiin silloin salaa.
Jos ei jeesustella yhtään, niin naisystävä kyselee lupaa saada käydä vieraissa ja kertoo, että yksi hyvä tarjokaskin siihen olisi. Tätä on siis suunniteltu jo jonkin aikaa ja puheet fyysisestä vetovoimasta ovat tietysti totta, mutta kaikkea ei välttämättä kerrota. Voi olla, että tuo kokeilu on ollut myös lähtölaukaus siihen, että toinen haluaakin olla sinkku. Ja että kun ollaan vakiintumisen kynnyksellä suunnitellen jo lapsen tekoa, niin herätyskello alkaa päristä sen elämän maistamisen puolesta. Koska ketjun aloittaja veti radiohiljaisuuden päälle sen kokeilun jälkeen, niin voisin lyödä vetoa sen puolesta, että metsään meni. Tai sitten joku provoili tai kyseli muuten vaan mieltään vaivaavaa ajatuskuviota omaamatta tuollaista tilannetta. Mahdollisuuksia löytyy ja arvailuksihan tämä menee, mutta en usko, että se kokeilu lujitti tuota kyseistä suhdetta, jos sellainen on olemassa.

_________________
Hapanta, sanoi kettu pimpistä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
melkosta
LähetäLähetetty: 7.1.2007, 1:08  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Musta ei kyllä olis tollaseen, en väitä ettenkö haluais välillä panna vierasta naista mutta niin ei käy koskaan. Vaikka molemmilla oliskin lupa niin en tiedä mikä siinä on mutta minä en vois tehä tollasta koska seurustelen, varmasti lopettaisin suhteen siihen paikkaan jos tollanen olis pakko muijan puolesta / mun puolesta toteuttaa. Vaatii kyllä myöntyjän puolelta ihan järkyttävän ison hyväksynnän antamiselta
Takaisin alkuun
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 7.1.2007, 13:19  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

melkosta kirjoitti:
Vaatii kyllä myöntyjän puolelta ihan järkyttävän ison hyväksynnän antamiselta
Niin vaatiikin. Onnistuessaan on silti äärimmäisen palkitsevaa ja lujittaa suhdetta entisestään. Kaikille se ei silti sovi, eikä siihen pidä kevyesti ryhtyä.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vakopano
LähetäLähetetty: 7.1.2007, 13:54  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 02 Tam 2007
Viestejä: 12

Joo, ei pidä ryhtyä, sillä jos kokeilu menee metsään, niin se pitempiaikaisen suhteen kariutuminen saattaa olla sen vuosikymmenen suurin häviö.

_________________
Hapanta, sanoi kettu pimpistä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
cowboi45
LähetäLähetetty: 7.1.2007, 14:16  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

en kanssa lähtis siunaamaan ...jos taas tekis sen tietämättäni niin se olisi end of a love affair..ja olikin..koska luottamus ja rehellisyys on parhaita petikumppaneita Cool kuin myös älykkyys....

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker