Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seuran hakeminen ja iskuyritykset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seuran hakeminen ja iskuyritykset  ~  Hyvä deitti-ilmoitus
Härski
LähetäLähetetty: 29.5.2006, 14:28  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Kai tästäkin aiheesta on aikaisemmin kirjoitettu, mutta olisi varmaan hyödyllistä saada kuulla erityisesti naisilta, millainen deitti-ilmoitus heitä kiinnostaisi ja saisi innostumaan vastaamaan. Ymmärrän että kaikki ei etsi nyt seuraa, mutta JOS etsisitte, niin mitä ilmoituksessa pitäisi olla että tekisi mieli vastata?

Miehetkin voi kirjoittaa tähän mutta vain jos ovat jollain ilmoituksella onnistuneet niin kertokaa että mikä oli se mitä kirjoititte että tuli tulosta.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 29.5.2006, 15:19  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Minä olen nyt heti tunkemassa mielipiteitäni tähänkin, vaikken nainen olekaan... Embarassed

Nuo ilmoitukset tuntuvat noudattavan aina samaa peruskaavaa - eli tuodaan julki missäpäin maailmaa ollaan ja että kiima on kova, ehkä ikä ja pari strategista mittaa.

Miten minusta tuntuu että vaikka ihan pelkkää seksiseuraa olisi hakemassa, olisi hyvä jotain persoonallista tuoda julki. Tai sitten jos ei sellaisia avuja ole, niin fyysisiä sitten - eli kuvaa. Netissä on useita ilmaisia kuvahosting palveluita minne kuvansa voi ladata (vaikkapa Imageshack.us) ja sitten linkittää sen foorumiviestiin. Jos haluaa anonyyminä pysytellä, niin rajaa naaman pois Wink

Sitten jos ihan vakavampaa seuraa on vailla, ehdottomasti olisi saatava tekstiä aikaiseksi enemmän kuin pari riviä. Mitä enemmän tietoa, sitä varmemmin löytyy se jokin täky joka herättäää kiinnostuksen ilmoitusta lukevan mielessä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 29.5.2006, 16:45  Vastaa lainaamalla viestiä






Tungen nyt minäkin itseäni tänne mielipiteineni vaikka mies olenkin.

Ensinnäkin,mies joka onnistuu saamaan vastauksia ilmoitukseensa??Sehän täytyy olla vitsi-vai onko kukaan koskaan kuullut sellaisesta ihmeestä?

Naisten ilmoituksista sanoisin että jos tytöllä tarkoitus hakea seksiseuraa niin ehdottomasti kannattaisi kirjoittaa persoonallista,hiukan edes pitempää ilmoa.Lyhyet ilmot ainakin minä tulkitsen helposti "maksullista seuraa" oleviksi.Tai sitten pilan päiten laitetuksi-valitettava tosiasia kun on että kaiken maailman pentuja ja runkkareita on netti täynnä.
Se että ilmossa jo pyydetään kuvaa on minulle turnoff.Merkki siitä että on joku kuvankerääjä liikkeellä,epäilen.

Foorumin valinta on mielestäni tärkeää.Ja soisi myös kehittyvän niin että todellakin olisi oma foorumi erityyppisille seuranhakijoille.Ehkä Cityn sivut heille jotka hakevat ns tositarkoituksella.Ja tämä seksitreffit tietysti nimenomaan seksiseuraa hakeville.Tuskinpa on kenenkään edun mukaista että joku elämänkumppania hakeva vastailee sille joka haluaa hetken huumaa.(voi mikä suuri elämänviisaus taas keksin,heh)

Summa summarum:Jos ilmoituksen tekstistä huokuu aitous niin varmaan vastaaja on motivoituneempi panostamaan vastaukseensa.Jos ilmon aitous epäilyttää niin lienee houkuttelevaa kirjoittaa vain mitat jne.
Takaisin alkuun
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 29.5.2006, 18:49  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Riippuu aika paljon mitä olisin hakemassa... Pidemmän tähtäimen suunnitelmissa voisin kuvitella aluksi juttelevan muutoin; katsovani miehen kirjoitusasua, sanahelinää, huumoria, maailmankatsomusta... Yleensäkin kirjoituksenlaatua ja asiasisältöä, se kertoo jo aika paljon mitä langan toisessa päässä on.

Kyllä minä pyytäisin kuvan miehestä, muuten en kovin vahvasti ja vakavasti edes harkitsisi. Haluaisin joka tapauksessa hyvän itsetunnon omaavan sällin, joten oletan hänen myös olevan sinut itsensä kanssa ulkoisestikin. Ilman kuvaa pitäisi sepostusten olla aika mojovan mahtavia!

Jos seksiseura puolestaan puhuttaisi, kuva molemmista päistä kertoisi minulle sen tarpeellisen. Kyllä se ulkoinen olemus olisi, jota seksiä hakiessa katsoisin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 29.5.2006, 23:37  Vastaa lainaamalla viestiä






Anteeksi kommenttini meihenä! Kyllähän ilmoituksessa saisi olla muutakin kun pelkkä asuin/reissu alue ja kuppikoko! Etenkin jos kyseessä ei ole maksullinen seura, jota tuntuu vaan olevan varmaan 95% naisten ilmoituksista!!! Confused Maksullisissa naisissahan asia on ihan eri... kai se niissä sama on millanen luonne, kyllä niihin työmies tarpeensa laittaa!
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 31.5.2006, 16:41  Vastaa lainaamalla viestiä






^totta puhut!
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 1.6.2006, 9:13  Vastaa lainaamalla viestiä






"Ensinnäkin,mies joka onnistuu saamaan vastauksia ilmoitukseensa?? Sehän täytyy olla vitsi-vai onko kukaan koskaan kuullut sellaisesta ihmeestä?" Smile Joo, joskus tulee kyllä sellainen olo, mutta kyllä sitä saa. Itse olen mies ja olen kevään aikana saanut varmaan 10-15 vastausta (eikö kuulosta hurjan suurelta määrältä??). Ja tämäkin suuren työn ja tuskan takana Smile Eli mitään massaryntäystä tuskin kannattaa odottaa. Kilpailua on nimittäin sen verran ja tarjontaa (siis naisia) huomattavasti vähemmän (?). Kuriositeettina voin mainita että pistin kerran vahingossa ilmoitukseni ”nainen etsii miestä” osioon täällä seksitreffeillä. Noin kahden tunnin aikana sitä oli katsottu reilusti yli 300 kertaa! Normaalisti viestiä katsotaan ensimmäisenä vuorokauden aikana kenties 20-40 kertaa ja jos kuva on mukana niin ehkä 100 kertaa. Epäilen että osa katsojista on miehiä! No niin, asiaan... En edelleenkään osaa sanoa mikä on hyvä ja mikä on huono viesti. Olen kokeillut kaikenlaista. Pitkä, lyhyt, hellä, raju, kuva, ilman kuvaa. Ja erityyppisiin viestiin vastaa erityyppisiä naisia, luonnollisesti... Viestiin kannattaa panostaa (luulisin?) ja hyvä itsetunto tulisi löytyä rivien välistä. Ja sitten se pitäisi erottua joukosta, varsinkin kuin joukko on valtava. Kokeilu tuo kokemusta ja alan vähitellen hahmottamaan millainen viesti kannattaa pistää, mutta tämä yhtälö on vielä osittain ratkaisematta, joten vaikea sanoa tarkalleen. Ei pitäisi antaa neuvoja koska se tuo itselleni lisää kilpailua, mutta kun nyt olen niin hiton kiltti niin... Mitä äidinkielen opettaja koulussa sanoi? Alku pitää olla mukaansa tempaiseva ja loppu ikimuistoinen. Aloita viesti parin rivin "fantasialla"... Älä aloita latomalla tylsiä mittoja peräkkäin. Ja päivitä viesti! Viikon vanha viesti jonka on jäänyt jonnekin satojen tuoreimpien viestien taakse ei löydä kukaan.

Jotta masentaisi kaikkia jotka eivät vielä ole onnistuneet... Eihän se vastaus vielä riitä mihinkään (mikäli siis etsii ihan live seuraa). Osa vastauksista joutuu heti hylkäämään (kakaroita kun liikkuu nykyään joka paikassa), osa vastanneista ei kuulu mitään sen jälkeen kun olet vastannut takaisin heille. Osa hylkää sinut ja vain osa johtaa treffeihin, josta vain osa johtaa seksiin. Paras s-seura olen saanut cityn kautta, mutta sieltä tulee myös tosi huonosti vastauksia. Iskuri ehkä määrältään paras... Toisaalta nämä väitteet perustuvat melko pieneen otokseen.
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 27.1.2008, 18:22  Vastaa lainaamalla viestiä






Löysin tämmöisen ilmaisen deittipalvelun, jota kannattaa ehkä ainakin kokeilla kun [url=http//:www.amorliber.com]AmorLiber[/url] Siellä on aika paljon suomalaisia, ja ilmeisesti naisvaltainen jakauma.
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 27.1.2008, 18:23  Vastaa lainaamalla viestiä






Siis URLihan oli tohon äskeiseen http://www.amorliber.com
Takaisin alkuun
cowboi45
LähetäLähetetty: 27.1.2008, 20:03  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

^haiskahtaa vähän lietteelle ..tai huijauksen tuntua ilmassa eli koijaamista Very Happy
en lähtis tähän junaan ,vaikka asemalla onkin tunkosta...mutta tuleehan noita junia Confused Wink

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 27.1.2008, 22:53  Vastaa lainaamalla viestiä






Kysymys ilmoituksiin liittyen.Voiko usealla ilmoittajalla olla sama nimimerkki kohdalla "Ilmoittaja"?
Ajattelin vaan kun usein huomaa että on hiukan erilaisia ilmoja mutta juuri tuo kohta on sama.Säästäisi vaivaa jos tietäisi sen perusteella vetää oikeat johtopäätökset.
Takaisin alkuun
Tulisydän
LähetäLähetetty: 28.1.2008, 9:37  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Eliksiiri kirjoitti:
Riippuu aika paljon mitä olisin hakemassa... Pidemmän tähtäimen suunnitelmissa voisin kuvitella aluksi juttelevan muutoin; katsovani miehen kirjoitusasua, sanahelinää, huumoria, maailmankatsomusta... Yleensäkin kirjoituksenlaatua ja asiasisältöä, se kertoo jo aika paljon mitä langan toisessa päässä on.

Sinä sanoit juuri nuo sanat.
Minä tsekkaan aina miesten kirjoitustyyliä - aina. Kirjoitustyyli ja sisältö kertoo miehistä paljon, paljon enemmän kuin he itse otaksuvatkaan.

Jos juttu pelittää sitten foto, mutta ei ensiksi. Noormaalilla itsetunnolla varustettu mies, joka tietää missä menee ja mitä tekee tai mitä on tekemättä.

Mikäli hakisin parisuhdetta, yksi oleellinen seikka on tärkeä: Ei Turmiolan Tommia jatkuvasti kylään eikä perseet olalle, minä en sellaisia miehiä katsele sekunttiakaan.

Sanalla sanoen, mies joka osaa kohdella naista tasavertaisesti ja kauniisti. Kiroilu alkuunsa tekee miehestä kusipään, jolla on todella huono itsetunto.
Mies, joka osaa pyytää anteeksi ja tuntee olevansa silti vahva.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
cowboi45
LähetäLähetetty: 28.1.2008, 23:47  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

Tulisydän kirjoitti:
.


Kiroilu alkuunsa tekee miehestä kusipään, jolla on todella huono itsetunto.

Mies, joka EI kiroile ,on jotenkin kieroutunut/outo/friikki/dille.. Smile ja jos samaan pakettiin hyypiö ei ota miestä vahvempaa (kts.edellämainitut ja kerro kahdella) ..mutta jos tarkoitat ensitapaamista joka alkaisi dorkan sanoilla" voi v**** ,homo bussikuski oli myöhässä ja sossun huorakaan ei meinannut antaa matkarahoja...muuten sulla on hyvä perse " ehkä tälläisen jotenkin ymmärtäisin Rolling Eyes jos dille taas aloittaisi " voi vitjanmähnä ,himpuran linjurikuljettaja oli myöhässä ja perusturva viraston irmeli ei meinannut antaa mammonaa...saanen huomauttaa hyvimuotoillusta takalistostanne " ..ps.kiroilu ei ole huonon itsetunnon perusta...ei edes chilestä...tai latinalaisesta amerikasta....käytit muuten itse sanaa kusipää
tsot,tsot

Wink Wink

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 29.1.2008, 11:48  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

cowboi45 kirjoitti:
Mies, joka EI kiroile ,on jotenkin kieroutunut/outo/friikki/dille.. Smile

Täytyykö tämäkin asia vielä selventää? No, tehdään niin.
Mies, joka minua tuntematta alkaa HETI kiroilemaan, kun olen ystävällinen, tekee miehestä mun silmissä moukan, joka ei osaa minkäännäköisiä käytöstapoja käyttää.
Se kertoo, että mies on alakynnessä kun muuta tekstiä ei tule kuin kiroilua ja päällepäätteksi uhkailua.
Lainaus:
ja jos samaan pakettiin hyypiö ei ota miestä vahvempaa

Mä olen nähnyt mitä alkoholi tekee, mä olen kokenut kaiken niin syvästi. Ollut haulikon ja humalaisen välissä, ase osoitti mua, kun yritin puha järkeä humalaiselle.
Alkoholin käyttö rikkoo ihmissuhteet ja oman terveyden. Alkoholi vie kaiken.

Mutta en minä ole etsimässä parisuhdetta, että ei sen puoleen.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mulli
LähetäLähetetty: 29.1.2008, 13:11  Vastaa lainaamalla viestiä
Estoton erogeenikko


Liittynyt: 19 Jou 2007
Viestejä: 97
Paikkakunta: Kanta-Häme

Taitaa olla kuitenkin niin, että ei ole olemassa mitään varmaa kaavaa saada deitti-ilmoituksensa kelpaamaan kaikille. Meillä ihmiskunnan edustajilla kun tahtovat nuo vinttikamarit olla niin erilaisia.

Oikeinkirjoitusta arvostetaan naurettavan paljon, kun pähkäilee suomalaisen ihmisen luku- ja kirjoitusharrastusta ylipäätään. Vaikka itseäni ihmetyttävät asunnot, joissa kirjahylly on vain maljakoiden ja kossun säilytykseen, voisin toki astua ja asuakin sellaisen naaraksen kera, joka ei mokomia klaaraa.

Näinköhän tässä löytyy tällekin keskustelulle sellainen selitys, että netissä keskustelevat ihmiset ovat kokolailla nörttejä? Nämä oikeinkirjoitusvaatikukset kun esiintyvät monesti juuri nörttien itse kehittämissä säännöissä. Säännöillä tarkoitan kasaa selityksiä, joilla käsivartensa hiirellä olkipillin vahvuisiksi treenailleet tapaavat yrittää nostaa itseään porukan eliittiin. "Mitäs siitä, että minä joudun soittamaan siivooja-äitini avaamaan pestopurkin kannen? Osaan pilkut, pisteet ja partisiipit täydellisesti".

Ei ole kovinkaan mukavaa lukea viestiä, jossa joku ilmoittaa olevansa kiimainen ja arvelee kolmella lauseella saavansa pillua, vaan mitäpä tuosta? Joku itsensä juuri sillä hetkellä villiksi ja vastuuttomaksi tunteva naaraseläjä saattaa innostua hyvinkin moisesta ja käydä ko Raaka-Arskan astuttavana.

Kaikkien (minä mukaan lukien toki) kannattaa muistaa, että meidän mielipiteemme asioista eivät aina ole koko maailman mielipiteitä samasta aiheesta.

Ja kyllä minut täytyy erikseen ihmetellä niitä naistenkin - toisinaan jopa huikean epärealistisia - vaatimuksia noilla deittipalstoilla. Tapaan huvittaa itseäni aika-ajoin mokomia lukiessa. Herätkää pahvit! Pillu ei ole timanttikaivos.

_________________
Tämäkin kommentti on aivosolujeni (molempien) tuote. Suhtaudu siihen, kuin vaalilupaukseen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seuran hakeminen ja iskuyritykset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker