Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seksiongelmat  ~  hei kysymys
Arit73
LähetäLähetetty: 30.5.2006, 21:43  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 17 Huh 2006
Viestejä: 7

Terve Embarassed

Moi Mikä On Kun Sitten Kun Uskalla Mennä jutteleen Naisen Kanssa Joka Kiinostaa Minua Niin Sitten Kun Pitäisi pyytää lähtisikö Hän Elokuviin Tai Treffeille Tai Syömään Niin En Saa Sanottua Sanakaa Siitä Vaikka Yritän Sanoa.Mikä Neuvoksi Tuohon Pelkäänkö Otakin Vai Mikä On Vialla Onkos Tässä Asiassa Korjattavaa Ja Miten ? Exclamation Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
assa
LähetäLähetetty: 31.5.2006, 8:53  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Itsetunto kuntoon. Se on avain onneen. Ja onhan näistä aiheista paljon jo täällä foorumilla puhuttukin.

Vaikka se niin pinnalliselta kuulostaakin, olisi ulkonäkö hyvä pistää ainakin siltä osin kuntoon että on sinut itsensä kanssa. Jos luottaa itse itseensä ulkonäkönsä suhteen, ei ole enää niin tärkeää mitä mieltä vastapuoli on esimerkiksi pukeutumisesta.

Kannattaisi yrittää keskustella naisen/naisten kanssa ihan noin muutenkin, ilman että ensimmäisenä ajatuksena on se treffeille pyytäminen. Anna naisen oppia tuntemaan sinua. Tarkoitus ei ole tuoda julki naiselle että sinä olet kiinnostunut, vaan saada nainen kiinnostumaan sinusta.

Sitten kun kontaktia on luotu vähän enemmän, voi noin ohimennen heittää ilmaan ajatuksen että mitäs jos vaikka treffeille joskus eksyttäisiin... Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Härski
LähetäLähetetty: 31.5.2006, 13:01  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Koita katsoa mikä tyttöä kiinnostaa, jos saat siitä asiasta jotain rakentavaa keskustelua aikaan. Mulle on ollut usein helppoa kun jokaisella tytöllä on ongelmia tietokoneen kanssa ja minä kohtuudella osaan niiden kanssa auttaa, ei ole ollut vaikea lähestyä.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Härski
LähetäLähetetty: 1.6.2006, 0:06  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Niin, tarkennan tuota edellistä vastaustani, että ei mullakaan ole juurikaan kanttia mennä pyytämään ketään naista elokuviin tai syömään ihan kylmiltään. Täytyy jotenkin päästä juttuun ensin ja siihen tarkoitin yllä olevaan neuvoani, että parasta olisi löytää joku jutut joka häntä kiinnostaa tai joka on hänelle ajankohtainen.

Tässä pari esimerkkiä.

Näet tytön katsovan autonsa tyhjää rengasta parkkipaikalla. Menet paikalle ja kysyt: "Onko toi sun auto, voinko olla avuksi renkaanvaihdossa?" Kun olet renkaan vaihtanut voi olla että tyttö pyytää sua pizzalle Cool

Satut kuulemaan kun tyttö voivottelee kun tietokone jumittaa tai nettiyhteys pätkii. Edellyttäen että hallitset sen alan, menet tarjoamaan apua: "Voinko auttaa sua tietokoneen kanssa? Voin ehkä korjata tai ainakin kertoa mikä siinä mättää ja mitä pitäisi tehdä?"

Noi nyt oli helppoja esimerkkejä, mutta varmaan osaat jotain missä ajoittain voit olla avuksi ja osoittaa että olet positiivinen ja avulias kaveri.

Mun esimerkit oli sellaisia herkkupaloja, mistä on tosi helppo lähteä liikenteeseen, mutta arkielämässä voi olla vähän vaikeampia, mutta periaate ja idea on mulla ainakin tuo. Joku syy täytyy olla mennä puhumana tytölle, en oikein kylmiltään minäkään mielelläni ala seuraan tunkemaan. (Ehkä toi on se syy miksen iskupaikoissa liiku, ihan arkielämästä löytyy tyttöjä helpommin ja usein parempikuntoisia Laughing )

Sun pitää löytää mikä tytölle on ajankohtaista tai juuri askarruttaa ja tarttua siihen kiinni.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker